Onze webshop

𝗡𝗘𝗫𝗧 𝗠𝗔𝗧𝗖𝗛 ⚽
Het laatste hoofdstuk van het seizoen 2021-2022 wordt geschreven op Sportpark de Berk in De Blesse. Daar mag Gorredijk in de finalewedstrijd om promotie naar de 2e klasse aantreden tegen VV Zuidwolde.

Gorredijk won met 0-1 van SVZ in Drenthe en plaatste zich daarmee voor de finale. Wat een seizoen voor onze jongens en wat een mooie bekroning kan dit worden! Zuidwolde, uitkomend in de 2e klasse zal moeten vechten voor lijfsbehoud om niet te degraderen naar de 3e klasse.

Gorredijk kan wederom rekenen op veel support. Een dubbeldekker zal afreizen naar de Blesse, maar ook veel Gdyksters zullen met eigen vervoer Sportpark de Berk weten te vinden. Gorredijk kan voor het eerst in de clubgeschiedenis promoveren naar de 2e klasse, dat mag u niet missen!

Zondag hebben we u steun meer dan ooit nodig. Laten we samen geschiedenis schrijven en onvergetelijke herinneringen maken. Samen sterker, tot zondag!